Cep Telefonu Temaları

Sevgi Nickleri

Gönderen WeBqoLiK 8 Nisan 2009 Çarşamba

Msn'de kullanmanız için en güzel sevgi nickleri
aşk msn nickleri.. Msn nickleri, nickler sitemizden sizler için aşk nickleri, sevgi msn nickleri:

Hava aÇıyor, Gökyüzü Kavuşuyor Maviliğine... Bir Ben Kavuşamadım Sevdiğimeeee...!! (asi_yaqmur)

Bundan böyle senin gibilere karnım yok! Kusura bakma Juliet, Romeo artık yok..

Öyle bir dokunki bana hayatım boyunca kimseleri hissedemeyim!

Neden Çıktın Karşıma, Yaşıyordum Ben Öyle Bir Başımaa. (asi_yaqmur)

Gittiğin yollardan birdaha gidebilirsin ama yaşadığın yıllardan asla !!!

BEN RÜYALAR KADAR İSYANKAR FIRTINALAR KADAR EFASIZ OLABİLİRİM AMA SENİ UNUTACAK KADAR ZALİM DEĞİLİM

Son bakışın bile bambaşkaydı..

Bizi ölüm ayıRır demiştik sevdiğim.. Söylesene hangimiz öldük?

0 yorum

Yorum Gönder

İzleyiciler