Cep Telefonu Temaları

Acılı Nickler

Gönderen WeBqoLiK 19 Nisan 2009 Pazar

Hér Adamım Diyen Adam DéğiLdir,,SéninDe Dédiğin Gibi Hér DélikanLıyım DiYén DéliKanLı Déğildir SénınDé olmaDığın Gibi .!!!!

Né Sés Né Néfes Né De Rüzgar Bağışlar Séni DöNüp Sırtını Giderken SöyLe Kim KarŞıLar Séni ??

Pa$a GönLüm İsTéRSé SéVéRim Zorlama İsTérSém Sévdiririm DiyéCékSinKi NéRéYé Kadar Bu HavaLAr ? Kim TaKaR ! DévRan DöNéNé kaDar !! . .


Zülmü Alkı$LaYamam,Zalimi AsLa SéVéMéM Gélénin Kéyfi için GéçmiŞé Kalkıp Sövemem !

YasakLandın!! Hep SakLandığın bu KaLpten kovuLdun Sen..Isınıp Uyumayı Unut,SarıLıp AğLamayıda Günaydın Gittim Ben....

ÇizDm $iLdm qéÇmisiMzi qLéCéqé Da!R ßtn éSkizLri.$nLé yARnm yoqqi...''hayatımsın'' cMléSndqi qizLi ÖzNe Sanm$tm qéNdimi!

€g€я $€νg!η ß!я н€ν€$$€ g€яç€к ∂€1ℓ нαуαℓ$€ η!¥€т!η $€ν!ρ α¢1 ν€ям€к$€ $€νм€ ß€η1 αякα∂a$...

k!mSeLr KaNmA$In B€N KaNdıM !$t€...!

нàηι ¢σк ѕєνмιѕdιη؟...вιяιcιк ѕєνgιlιηdιм؟...αѕlα υηυтαмαм dєяdιη؟...αηlαdιмкι ѕєηdє нєяѕєу уαlαηмιѕ!

KıyMeT ßiLméYén KaLßé SévGim HaRaM,YoLuNu ßéKLéYip GéLméYéNé YazıKLaR,SévDim DéyiPTé aLDaTaNa LanéT,ßéNi SonSuzA KaDaR SévéNé ßu CaNım KuRßan oLSun….!

ѕєяѕєяιℓιк мι ؟ üѕтüмüzє уσк. ѕєνgιмι ؟ öℓüмüηє. αşк мı ؟ єη güzєℓιηє. ιçмєк мι ؟ heRdaim кανgα мı ؟ αтαяα αтαя, ѕαтıяα ѕαтıя..!


BiDavsiye SewdinisMi Adam qibi Sevin Sewmeyeceksenisde oYnadmayın...!!
aLaynısa sLm..

:- SuSaRsAm ÇatıŞmA,(f)KoNuşuRsaM SaVaş(f)YaZarsaM DeStaN(f)SeVeRsEm DEVRİM oLur...

SoNRa BeN NeYaPTıM DeMe!... HaSReT VuRdU DöNdüM DeMe!... AkLıM SeNDe BiLSeN BiLe!... AŞka GaLiP HeP Bu GuRuR!!!

Ne OLuR BiR SöZ SöLe YüZüMe BaKMa ÖLe SuSKuNLuGuN YaKaR BeNi KaRŞıMDa DuRMa ÖLe

Yağmur, mutluluğuma gölge düşürmek için yağıyorsun aldırmıyorum. Niyetin beni ıslatmaksa ben zaten AğLıYoRuM :'(

Hani insan aglamak ister, Gözlerinden yas gelmez !Hani birini bekler o hiç gelmez! Iste o zaman ölmek isterde ECEL gelmez

SeN GüzeL BiR KızSıN LiseLi,BeN isE AcıMa DuYguSu oLmaYaN BiR SeRSeRi,SeNiN eLinde EsKiSi GiBi kaLEm kağıT,BeniM VucüDuMda jiLeT izLeRi...

Sevgiler sahte , insanlar kahpe , hayatınız plan , Alayınız yalan !!!

Alayına İsyan Kralına Tek Kurşun .!!!


Oku zalim oku!!!! TeSbİH ELdE EmAnEt BeLdE SeVdA YüReKtE OLmALı..TeSbİhİ SaLLaMaYı EmAnEtİ KuLLaNmAyI SeVdAnI YüReKtE YaŞaMaYı,BiLmİyOsAnn TaŞıMa O YüReGiiii

0 yorum

Yorum Gönder

İzleyiciler