Cep Telefonu Temaları

Dj Cambaz Kimdir

Gönderen WeBqoLiK 10 Nisan 2009 Cuma

Dj Cambaz

İsim : Burak ArsLan
D.tarihi : 1989
Memleket : Yozgat / Sorgun
Yer : Istanbul / Zeytinburnu


Bu üsttekiler kendi sitesinde  bulduğum bir biyoğrafi.. Aslında pek biyoğrafi denmez, Biraz otobiyoğrafiye kaçmış.. Cambaz hakkında bende birkaç şey biliyorum hemen sizlere aktarayım.. Asıl adı burak yukarda da yazdığı üzere.. Daha önce malatyastyle grubunda yer aldı ve bir kaç olaydan sonra ayrıldılar. Biraz kendi kafasına göre takıldıkdan sonra noxi style ile yozgat Terör adlı grubu kurdu.. Ama yeni raplerini kişisel olarak fazla beğenmiyorum.. Heleki Test et Biraderden sonraki 2 parçada gerçekten Sesin İçine Sı...lmış.. 

Sanki tuvalette yapılmış gibi bir izlenim bırakıyor.. Tabi bunun gerçek nedenini bilmediğim için fazla ayrıntıya girmek istemiyorum. Belkide rapleri evde yapıyorlardı yada yeni arayışlara girmişlerdir...



Neyse benden Bu kadar.. Yakında Malatyastyle grubunun biyoğrafisini yayınlamayı düşünüyorum. Eğer bu grup hakkında bilginiz varsa Burdan Bana İletin.. Yorumlarımızla pekiştirip ortaya güzel şeyler çıkaralım...

2 yorum

  1. Adsız Says:
  2. hassiktir lan dj cambaz türkiyenin şu anda en başarılı dj leri arasında bütün parçaları da güzel

     
  3. Adsız Says:
  4. Vay Dj Cambaz malatyastyle de de söylemiş

     

Yorum Gönder

İzleyiciler